איך להפוך את יום החתונה לרגוע יותר? 

לכל חתונה יש יום ושעה, זמן, שמסמל סוף של תקופה והתחלה חדשה. תאריך, שהכל מתנקז לתוכו, ציפיות, חששות, התרגשות, הכנות, תיאומים ועשרות ספקים, שאמורים להעמיד לכם את האירוע המושלם. בין אם בחרתם לתכנן את החתונה שלכם בעצמכם מא' ועד ת', ובין אם נעזרתם בצוות מלווה, אם כל הקצוות נתפרו, כבר מזמן, וכל שנותר הוא להתאפר ולהצטלם, יום החתונה עשוי להיות מלחיץ במיוחד.
איך להפוך את יום החתונה לרגוע יותר? טיפים והמלצות!

פנו לכם מרחב וזמן

ליום הזה חיכיתם זמן רב, זמן של חלומות, שאלות, תכנונים, בחירות מהירות ועמידה בתקציב, זהו אינו סוד, שתקופת תכנון החתונה, היא אחת מהתקופות הלחוצות ביותר, שתחווה הזוגיות שלכם.
נשמו עמוק, הגעתם ליום, מכאן מתחילים מחדש, אם יש ביכולתכם, פנו לכם מרחב וזמן. בחרו במתחם אירועים, מרוחק מספיק משאון העיר והמולת המרכז, כמו גן אירועים ליד אשדוד, גן אירועים ליד אשקלון או גן אירועים בשפלה, התנתקו מהרשתות החברתיות, הטלפונים, ההודעות, וסמכו על עצמכם, שעשיתם ככל האפשר.
חשבו, מה ניתן להקדים, ומה ניתן להחריג? האם מתחם האירועים, שבחרתם מציע גם גן אירועים, שאותו תוכלו לממש לצילומים המקדימים ולחסוך בפקקים ובזמן? האם מעמידים לרשותכם חדר להתארגנות ומנוחה בשעה נוחה? העדיפו ספקים, שיוכלו להגיע עד אליכם ולהכין אתכם ליום המיוחד, במקום שלכם ובזמן הנח לכם.
פנו לכם זמן ומרחב, ומקמו עצמכם במרחב המציע אווירה רגועה, עם מינימום נסיעות ותנועה, הסחות דעת והפרעה.

הקפידו על תזונה מאוזנת לאורך היום

כולם יודעים, שברוב המקרים, החתן והכלה, יהיו כה עסוקים בכיבוד האורחים, שלא נותר להם זמן להטענת מצברים, אכילה ומנוחה. יום החתונה, הוא יום מותח במיוחד, בהיבט הרגשי, הפיזי, המנטלי והחברתי, כל העיניים מופנות אליכם, השאלות רבות, הציפיות גבוהות, וקשה מאוד לרצות את כולם.
כן הערב, תיכנסו לתפקיד של החתן והכלה, תלחצו ידיים, תוודאו שכולם נהנים, תהיו כה עסוקים, ולא תוכלו להבחין, שמעבר לכל העומס, הגוף שלכם צריך הטענה משלו.
כידוע, אכילה מאוזנת לאורך היום תורמת לתחושת שובע, ומרגיעה את רמות המתח והלחץ בגוף. פזרו ארוחות קטנות וקלות לאורך היום, פירות בבוקר, כריך ירקות וחלבון בצהריים וארוחת ביניים עשירה ומזמינה, מאחת ממנות הפתיחה של מתחם האירועים.

הקיפו עצמכם באנשים, שנעים לכם להיות איתם

יום החתונה שלכם, זה היום האחרון של "לא נעים לי" , ו"לא רוצה לפגוע", מהיום אתם ובכירי לבכם הופכים למקשה אחת, חושבים, מחליטים וחיים ביחד. גם אם הכל מתקתק, כל ההכנות הסתיימו, ומיניתם בעלי תפקיד, שסוגרים פינות אחרונות, העוצמה והעומס הרגשי רבים מדי, ועשויים להפתיע גם אתכם.
העניקו לעצמכם מתנה, שתזכרו לכל חיים. בחרו מלווה אחד או אחת, שיקבלו אתכם כמו שאתם, שידעו להתמודד עם "רכבת ההרים הרגשית", ומצבי הרוח הבלתי נשלטים, שיעניקו את החיבוק המרגיע, וימזערו את הסחות הדעת, שירחיקו את הגורמים, שעשויים להרגיז, גם אם לא התכוונו לכך.
ביום זה, אתם צריכים יותר מכל תמיכה, אוזן קשבת, כתף להניח עליה את הראש ובעיקר שקט.

לסיום, ההכנות ליום החתונה אינן מסתכמות רק בהיבטים המנהליים והתפעוליים של האירוע, אלא בהכנה הרגשית והאישית שלכם, בצורך להוקיר תודה, להתכנס, להירגע, בצורך להיות אותנטיים וברורים לעצמכם ככל הניתן, בחרו גן אירועים מומלץ מספיק מרוחק משאון והמולה, כבדו את גופכם, והקפידו לגמוע מים צלולים, ולאכול ארוחות קלות ובריאות לאורך היום, והקיפו עצמכם בצוות ומלווים, שיעניקו לכם תמיכה ונחמה.

"גני הצבי" מתחם אירועים, מציע את השילוב האולטימטיבי של חתונה אורבנית בקונספט כפרי, לפרטים והזמנות, צלצלו אלינו לטלפון: 08-6756777  ונשמח לעמוד לשירותכם.

אהבתם? שתפו בפייסבוק

Open chat
1
שלום 👋
איך אפשר לעזור לכם?